Πολιτική Επιστροφής
Προϊόντων
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του εφόσον είναι ελαττωματικό.
Από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το προϊόν θα χρειαστούν 2-3 ημέρες για την επεξεργασία επιστροφής.
Όλα τα προϊόντα παιρνούν λεπτομερή έλεγχο και πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτική κατάσταση .
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος επικοινωνήστε είτε τηλεφωνικώς στο 210 8100512 η στείλτε μας email στο info@irestore.gr
Η ευθύνη για την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα μας βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε γίνεται σε ειδικό κουπόνι που θα προμηθεύεστε από εμάς,
μετά την επιστροφή και έλεγχο του προϊόντος, προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας.
μετά την επιστροφή και έλεγχο του προϊόντος, προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας.
Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται.
Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Εάν λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημα την ημέρα παραλαβής η το αργότερο την επόμενη. Ενημερώσεις ελαττωματικών προϊόντων μετά το πέρασμα του χρονικού αυτού διαστήματος δεν θα γίνονται δεκτές.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα είτε τηλεφωνικώς στο 210 8100512 είτε στέλνοντας email στο info@irestore.gr για την ακύρωσή της. Προϊόντα τα οποία έχουν ήδη αποσταλεί από το κατάστημα δεν είναι δυνατό να ακυρωθεί η αποστολή τους.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Στις Μεμβράνες HYDROGEL και στα TEMPERED GLASS δεν παρέχεται καμία δυνατότητα αντικατάστασης η κάποια εγγύηση μετά το πέρας απομάκρυνσης και τοποθέτησής τους.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα μόνο κατά την τοποθέτηση δηλαδή μόνο την στιγμή που θα τοποθετηθεί στην συσκευή του και είναι εντός του καταστήματος να την ελέγξει και να επιβεβαιωθεί
η εκατό της εκατό σωστή τοποθέτηση του .
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα μόνο κατά την τοποθέτηση δηλαδή μόνο την στιγμή που θα τοποθετηθεί στην συσκευή του και είναι εντός του καταστήματος να την ελέγξει και να επιβεβαιωθεί
η εκατό της εκατό σωστή τοποθέτηση του .

Service - Gadget - Accessories
Copyright
2024 sakm technologies by irestore solutions